28 czerwca 2013

Liebster Award

 Zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster Award. Bardzo dziękuję za to: Szaaalonej:* z nowego, ale już podbijającego moje serce bloga: My life is a big pain ORAZ Istocie Ciemności z bloga: Stay Strong , który bardzo przypadł mi do gustu w końcu jestem fanką Biebera xD


Pytania od Szaaalonej:* :
1.Twoje największe marzenie? Odp. Hmmm. Ciężkie pytanie. Chciałabym pojechać do L.A. i być na koncertach moich małych inspiracji.
2. Ulubiony kolor? Odp. W sumie nigdy nie wiem, ale mówię że czerwony.
3. Kiedy się urodziłaś? Odp. Macie o mnie więcej w "O mnie", ale jak trzeba: 30.03.1999r.
4. Ulubiona piosenka? Odp. O boże chcecie mnie zabić? Nie mam takiej ja wszystko mam ulubione.
5. Najpiękniejsze miejsce na Ziemi według ciebie? Odp. L.A. oczywiście ! ;)
6. Co najbardziej lubisz robić? Odp. Tańczyć, śpiewać no i pisać.
7. Ulubiony film? Odp. Mmm... Mam tylko ulubione seriale xD
8. Kim chcesz zostać w przyszłości? Odp. Na razie nikim, ale chce pisać powieść.
9. Do jakich fandomów należysz? Odp. Lovatic, Rushers, Belieber.
10. Za co lubisz/szanujesz/kochasz One Direction? Odp. Lubię ich muzykę i to jacy są.
11. Ulubiony cytat? Wymyśliłam go sama kilka lat temu - Sweet Disaster <3 (To bardziej motto, ale nie ważne).

Pytania od Istoty Ciemności:
1.Jak masz na imię? Odp. Aleksandra, ale stańmy przy Ola albo Olcia.  
2. Gdzie mieszkasz? Odp. We Wrocławiu.
3.Ile masz lat? Odp. Teraz 14.  
4.Ulubiony tekst piosenki? Odp. Przemawia do mnie Demi Lovato - Skayscraper  
5.Jak poznałaś i polubiłaś One Direction? Odp. Poznałam z telewizji, nie lubiłam ich, ale w końcu coś ruszyło mnie w ich kierunku xD  
6.Czego słuchasz kiedy piszesz rozdziały? Odp. Pisząc rozdziały jakoś słucham całą płytę Demi LOvato - DEMI lub Justina Biebera - Believe albo to co zapodają w 4fun.tv.
7.Kogo najbardziej lubisz/kochasz z One Direction? Odp. Zayn.
8.Ulubiony cytat? Odp. Motto-cytat: Sweet Disaster <3
9.Ulubiony kolor? Odp. Jakoś tam chyba czerwony...  
10.Najlepszy przyjaciel/przyjaciółka? Odp. Hmmm. Ja nie za bardzo odróżniam przyjaźń od koleżeństwa. Ciężko mi powiedzieć, ale chyba jest to: Jowita Ś. i Nikola B.
11.Co cię skłoniło do założenia bloga? Odp. Długa historia... Chcesz przeczytać to masz [KLIK]

Nominuję tych za to, że coś we mnie poruszyli:
Shadow is danger....  
Family Secrets
"...tomorrow.williamsburg.10:00 pm/i love you..."  
I've Never Had The Words To Say... But Now I Asking You To Stay?
Miłość czy Zauroczenie?  
Because life is a fairy tale...
I dzieli nas już najlitsza ze ścian...
Change my life
Sekrety Nocy
I this is all you need...
life is a trap
Still-jeszcze
Nightingale - POLECAM!
What?
Love Secrets.
Imaginy z One Direction
Śmierć to dopiero początek.

Wybaczcie, że nagięłam prawa, ale wszyscy z was są wyjątkowi i nie mogłam pominąć ani jednego!

MOJE PYTANIA:
1. Jesteś zadowolony z tego, gdzie mieszkasz?
2. Co jest twoim hobby i dlaczego?
3. Ulubiona melodia?
4. Ile znasz języków i jakie?
5. Gdzie chciałbyś mieszkać?
6. Masz zwierzę?
7. Czytasz książki?
8. Byłeś na koncercie? Jak tak to na jakim?
9. Jakie oglądasz seriale?
10. Bez czego nie możesz żyć?
11. Twoja ksywa?

Oryginalne pytania, co nie? ;)

Regulamin:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ci dziękuję <3
    Notkę dodam jtr, rozdział ... bardzo możliwe, że też więc zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci kochana <3
    Prawdopodobnie jutro dodam nowy rozdział ale to niepewne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację ale nie biorę w tym udziału, jednakże dzięki że mnie też wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejjj Dziękuję za nominację... To piękne, że ktoś to docenia.
    Niestety już robiłam LA u siebie na blogu, ale na pytania chętnie odpowiem tu w komentarzu. ;]

    1. Jesteś zadowolony z tego, gdzie mieszkasz?
    Jest to fajna i piękna okolica, ale mało się dzieje. Rzadko są koncerty itp.
    2. Co jest twoim hobby i dlaczego?
    Pisanie imaginów. No po to jest ekscytujące. Każdy komentarz, nawet najdrobniejszy
    wywołuje nieopisywalne uczucie.
    3. Ulubiona melodia?
    Ostatnio Jaram się "Macklemore- can't hold us"
    4. Ile znasz języków i jakie?
    3- Polski, Niemiecki i Angielski
    5. Gdzie chciałbyś mieszkać?
    Nad morzem, albo w górach. ;]
    6. Masz zwierzę?
    Mam królika, rybki i małe krewetki.
    7. Czytasz książki?
    Czytam, ale ostatnio nie mam na nie czasu. Czas ucieka mi jak piasek przez palce.
    8. Byłeś na koncercie? Jak tak to na jakim?
    Byłam na: AFROMENTAL, KAMIL BEDNAREK...
    9. Jakie oglądasz seriale?
    Tak jak mówiłam: ostatnio nie mam czasu ;<
    10. Bez czego nie możesz żyć?
    Bez ANDŻEJA (mojego laptopa)
    11. Twoja ksywa?
    Bella, a w rzeczywistości Becia.

    Jeszcze raz bardzoo dziękuję ;*♥
    Jestem wdzięczna ;]
    Pozdrawiam Bella♥

    Ps. Zapraszam do siebie.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację,oczywiście,że powiadomię na blogu,ale raczej nie teraz,gdyż nie mam czasu,bo remont jest:)Ale cieszę się nie zmiernie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nightingale-demi.blogspot.com/ zostałaś nominowana przeze mnie:D nie mogłam się oprzeć to samo twój drugi blog Belive in myself/

      Usuń
  6. Dziękuję kochana za nominację :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to o jeden uśmiech więcej w moim życiu ♥