29 czerwca 2013

Dwudziesty Pierwszy

Prawda zawsze boli i to dosłownie

 Jedno zdanie cały czas przeszkadzało jej w skupieniu się na wszystkim. Dlaczego powiedziała, że Logan to tylko przyjaciel? Sama nie była pewna. Nie chciała przed wszystkimi ujawnić romansu z przyjacielem. O ile można było to tak nazwać. Wolała zranić Logana. Tylko ona i on, wiedzieli o tym, że są jakoś ze sobą powiązani. Z nikim się nie dzielili tą informacją. Źle postąpiła, ale to było najlepsze wyjście.
 Demi Lovato, spojrzała na ukochanego ze smutkiem. Nie chciała tak naprawdę nikogo ranić. Chłopak bez zdania, skinął głową.
- Pójdę się dowiedzieć co go ugryzło. Jestem w końcu jego przyjaciółką - oznajmiła wszystkim
 Poszła w kierunku, którym pokierował się Logan. Nie mogła go znaleźć aż do momentu, gdy natrafiła na kogoś przy tarasie. Na początku minęła tę osobę grubym łukiem, ale potem zawróciła. Podeszła do przyjaciela, kładąc mu rękę na ramieniu. Gdyby nie obcasy, by nie dosięgała. Spojrzała na jego smutne oczy, uśmiechając się dyskretnie.
- Logi... Musiałam tak zrobić. To nie znaczy, że cię skreśliłam. Nie chciałam zawieść Zayna przy wszystkich, a o nas nikt nie wie. Przepraszam cię... - wyszeptała
- Nie masz za co przepraszać. Tylko, że myślałam, że jak się kochaliśmy to podjęłaś decyzję... Jednak tak nie było. Zawsze ci wybaczę, pamiętaj. I też cie przepraszam...
 Chciała pocałować go w policzek, ale on ją wyprzedził. Zmienił pozycję, że dziewczyna musnęła jego wargi. Uniosła brew, patrząc mu głęboko w oczy. Zdała sobie sprawę, że Logan zerka w innym kierunku. Przeraziło ją to. Podążyła za jego wzrokiem. Zobaczyła jakby skamieniałego Zayna Malika. Zakryła ręką usta, zaskoczona przebiegiem wydarzeń. Ujrzała też Logana Hendersona, który również był tak samo zdziwiony jak ona. Miała już się tłumaczyć, ale przerwano jej.
- Demetrio, co tu się dzieje?! - podniósł ton jej chłopak
 Była za bardzo sparaliżowana, żeby coś powiedzieć. Przyjaciel ją wyręczył, próbując ułożyć sensowną wypowiedź. Trochę się jąkał, ale przeszedł do sedna.
- Demi od pewnego czasu zdała sobie sprawę, że kocha nas obu... Pomagałem jej w podjęciu decyzji jak tylko mogłem. Może czasem jej to utrudniałem, ale najbardziej chciałem pomóc. Ukrywaliśmy to przed tobą. W końcu... - przerwał, zastanawiając się jak to powiedzieć
 Demi, wiedziała że chłopak chce pójść na całość. Już wolała mieć tylko to za sobą. Chciała coś dopowiedzieć, ale Logan ją powstrzymywał. Wolał to wziąć na siebie. Zachował się jak najlepszy przyjaciel, którym już był. Odwróciła wzrok, oczekując najgorszego.
- Co do cholery?! - nie wytrzymywał Zayn
- W końcu... się z nią przespałem - odparł pewny
 Co się stało potem to chyba najgorsze co mogło spotkać ją w życiu. Dwóch idealnych mężczyzn się o nią biło. Jednak to rozegrało się trochę inaczej. Słowo "przespałem" obijało się echem o ich uszy.
- Co?!!
 Malik bardzo się wkurzył. Zamachnął się uderzając Logana pięścią w twarz. Jej przyjaciel zasyczał z bólu. Ciekł mu strumień krwi z warg, ale nie przejmował się tym. Miał oddać cios, ale ona stanęła między nimi jak anioł, powstrzymujący zło. Nawet tak wyglądała.
- Proszę przestańcie. To tylko moja wina. Ja to wszystko spowodowałam, więc nie obwiniajcie nikogo innego jak mnie. To ja was zraniłam... - zalała się płaczem
 Chłopcy przestali, wsłuchując się na swój sposób w jej słowa. Dziewczyna, obezwładnię upadła na ziemię. Tak jak było podczas pierwszej kłótni. Tylko, że tym razem oby dwoje przy niej byli. Zayn złapał ją przed upadkiem. Za to Logan trzymał ją mocno za rękę. Przecież nikt tak często nie może mdleć. Coś z nią musiało być nie tak. Wynieśli ją z budynku, dzwoniąc po karetkę.
*
 Wszyscy łącznie z Seleną Gomez, czekali przed pokojem, gdzie leżała ich przyjaciółka. Na razie nic się nie działo. Ale w końcu ona otworzyła oczy. Rozejrzała się po pokoju, kiedy weszła Selena. Powitały się uściskiem. Demi, zmarszczyła czoło nie wiedząc co tu właściwie robi. Teksańska dziewczyna tylko posłała jej delikatny uśmiech. Oby dwie czekały na wyniki. Wreszcie przyszedł doktor.
- Co jest z nią? Czemu znów zemdlała? - spytała Sel
- Tego jeszcze nie wiemy. Za to jesteśmy pewni tego, że pani przyjaciółka jest w ciąży. Jest to już trzeci tydzień. Nie może się ona przemęczać i trzymać się ścisłej diety. Kto jest tym szczęściarzem? - odpowiedział doktor
 Na te pytanie chyba nie umie nikt odpowiedzieć. No oczywiście nie wliczając w to mnie. No, bo przecież ja tu wszystko wymyślam. Więc wszystko jest możliwe misiaczki!



 Witajcie. Oto koniec pierwszego sezonu. Wow, że dotarliśmy aż tak daleko. Dziękuję za każdą spędzoną minutę na tym blogu. Kocham was! Drugi sezon będzie: 03.08.13r.!

11 komentarzy:

  1. Ja pierdolę[przepraszam za wyrażenie ale tak nie mogę]!Ten rozdział jest megaaa!Demi w ciąży?!Ja już planowałam coś zrobić u mnie takiego w późniejszych rozdziałach i wg.Sądzę ,że ojcem będzie Logan,nie wiem tak jakoś...albo Zayn...sama nie wiem trzymam za szćzęście ich obu.Jesteś bista sis..!Kocham.Kiedy bd następny>?

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże! Dziewczyno to jest boskie!!!
    Normalnie nie wiem co mogę powiedzieć. Po prostu brak mi słów...
    Ale może powoli wszystko ogarnę...
    Demi w ciąży?! Jezu, z kim?! O mój Boże, oszaleję jak się nie dowiem! xD
    Mam nadzieję, że to będzie Zayn. Już i tak sporo teraz chyba wycierpiał widząc jak Demi pocałowała się z Loganem. Jeszcze słysząc o zdradzie z ust Logana... Ojejku... Ale z drugiej strony nie wiadomo, czy Zayn wybaczy jej to wszystko, a Logan na pewno chciałby z nią być. Mimo wszystko. Więc jakby ojcem był Logan to może byłoby nawet lepiej...
    I teraz najgorsze... Czekanie na drugi sezon! Nie wiem jak ja to wytrzymam, ale będę niecierpliwie wyczekiwać do 3 sierpnia.
    A przez ten wolny czas życzę ci kochana dużo weny co do dalszych wydarzeń w tym opowiadaniu. Mam nadzieję, że wrócisz do nas tak bosko, jak zakończyłaś pierwszy sezon. A może i nawet lepiej? :)
    Oj dobra już nie zanudzam cię moimi głupotami xD
    Czekam na drugi sezon kochana :**
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste. Sorry za takie wyrażenie, ale takie to wszystko jest. Demi w ciąży ? Z kim ? Bardzo mnie to ciekawi, stawiam na Zayn'a, ale czuje,że to dziecko Logana.
    Świetny i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cooo ?! JAK TO KONIEC ?! Ja zwariuje do 3 sierpnia ! I demi w ciąży ?! Matko . . . <3 życzę ci dużo weny i wspaniałych wakacji :D xoxo czekam na następną część :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wierze, że to koniec... na szczescie tylko pierwszej czesci ;D
    ale nie moge doczekac sie juz kolejnych rozdzialow.
    nie mam pojecia czyje to dziecko. no coz.. zawsze bd za zaynem. choć logi tez jest swietny to przez pewien czas bylam duuza fanka 1d .. i tak mi jakos zostalo. dalej ich lubie,.
    co do rozdzialu.. szokujacy. to na pewno. Jestem.. ja... nie umiem opisac moich emocji.
    Ale naprawde..ten rozdzial jest zajebisty. ja nie wiem... co ty ze mna robisz. uzależnienie. Jeszcze ta muza w tel :)
    z niecierpliwością będę wyczekiwać na kolejne rozdziały na twoim blogu... ijeszcze... czy mogłabyś poinformować mnie gdy wystartuje twój blog z Jusem ?
    Z gry dziękuję i mam nadzieję, że niedlugo znów się tu "spotkamy" :** <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej *__*
    Jak to do 3 sierpnia ?!
    Matko...z Niecierpliwości padneeeeeee ;<
    No ale cóż, czasem tak bywa.
    /./ Bella♥

    Zapraszam do siebie:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że nie zapomniałam o twoim blogu. Przepraszam, że tak późno komentuje, ale teraz bardzo mało casu spędzam przed laptopem ;[. Demi w ciąży?! Z kim?! Boże, mam tyle czekać na następny sezon. Będę musiała jakoś uzbroić się w cierpliwość... Czekam na następny sezon ;] Weny
    my-life-is-a-big-pain.blogspot.com
    friends-and-maybe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny rozdzial. Powiem szczerze ze zaskoczylas mnie z ta ciaza. I teraz musze czekac miesiac zeby sie dowiedziec z kim Demi jest w ciazy ;c ale warto czekac ;P
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super.
    Czekam na nn :3

    + opowiadanie011.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, demi w ciazy ?. Mysle ze to zayn'a bo przeciesz minely 3 tygodniew od kiedy spendzili razem noc , ale nic nie wiadomo :p . Czakam na next'a , juz mie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Japierdziule dziewczyno! Nie wiem jak ty to robisz na prawdę, ale sprawiasz, że jak czytam twoje opowiadania nie ważne jakie to na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Dziwne co nie? Na prawdę masz talent i też chciałabym go mieć. Zasługujesz na to by w życiu prywatnym zostać pisarką bo piszesz świetnie. Dobrze, że założyłaś ten blog jak i inne bo na prawdę są wart uwagi i przeczytania ;) Oby tak dalej i czekam no na next'a . ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to o jeden uśmiech więcej w moim życiu ♥